Zmiana zasad kontaktu z inspektorami Wydziału Utrzymania Dróg

W celu poprawy obsługi telefonicznej Interesantów i polepszenia kontaktu zdalnego z pracownikami merytorycznymi, Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie informuje, że od 17.05.2021r. wszelkie zgłoszenia o złym stanie nawierzchni dróg i chodników prosimy kierować pod nr wewnętrzny 171 lub 141.

Zank informacja

Zmiana statutu i regulaminu organizacyjnego jednostki od 1 kwietnia

Informujemy, że zgodnie z uchwałą Rady Miasta Częstochowy zmieniającą statut Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu w Częstochowie oraz równoległą zmianą regulaminu organizacyjnego naszej jednostki, z dniem 1.04.2021 roku Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie zostaje przekształcony w Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie. Głównym założeniem zmiany jest przeniesienie Wydziału Planowania i Rozliczeń Przewozów pozostającego dotychczas w schemacie organizacyjnym MZDiT w struktury Urzędu Miasta Częstochowy. Tym samym po dn. 1.04 prosimy kierować wszelkie zapytania, pisma i telefony dotyczące organizacji komunikacji miejskiej w Częstochowie do odpowiedniej komórki częstochowskiego Urzędu Miasta, w ramach której funkcjonować będzie wspomniany wydział.

Zajęcie pasa drogowego na imprezy plenerowe zawieszone do odwołania

Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie informuję, że z uwagi na utrzymujące się zagrożenie epidemiczne w kraju i niejednoznaczne prognozy dotyczące rozwoju tego zjawiska w kolejnych tygodniach oraz w ślad za rządowymi zaleceniami o utrzymywaniu dystansu społecznego w przestrzeni publicznej – do odwołania zawieszone zostaje wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie zajęcia pasa drogowego na użytek organizacji imprez plenerowych. O ewentualnym wznowieniu procedury poinformujemy w odrębnym komunikacie.

Wróć do początku strony