Zmiana zasad kontaktu z inspektorami Wydziału Utrzymania Dróg

W celu poprawy obsługi telefonicznej Interesantów i polepszenia kontaktu zdalnego z pracownikami merytorycznymi, Miejski Zarząd Dróg w Częstochowie informuje, że od 17.05.2021r. wszelkie zgłoszenia o złym stanie nawierzchni dróg i chodników prosimy kierować pod nr wewnętrzny 171 lub 141.

W sprawach wymagających bezpośredniej rozmowy z inspektorem prosimy o kontakt pod nr wewnętrznym 171 w celu umówienia terminu rozmowy.

W pozostałych przypadkach jeśli chcą Państwo skontaktować się z jednym z inspektorów Wydziału Utrzymania Dróg, to prosimy o telefon do:

- Anna Simkiewicz - we wtorki i środy od godziny 12.00 do godz. 14.00,
- Jacek Górski - we wtorki i czwartki od godziny 13.00 do godz. 15.00,
- Edward Hibner - w poniedziałki i wtorki od godziny 11.00 do godz. 13.00.

Wróć do początku strony